الفـــــــــــــــــــــــــراشـــــــــــــــــات

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

..:: يــومــيــات مــشــرف ::..

ريــــــتاد
    ريــــــتاد

..:: يــومــيــات مــشــرف ::.. Default6

انثى
    المهنه : ..:: يــومــيــات مــشــرف ::.. Studen10
    الهواية : ..:: يــومــيــات مــشــرف ::.. Painti10
    علم بلدك : ..:: يــومــيــات مــشــرف ::.. Female31
    المزاج : ..:: يــومــيــات مــشــرف ::.. 810

توقيت غرينتش - 4س ..:: يــومــيــات مــشــرف ::..

مُساهمة من طرف ريــــــتاد 2007-09-21, 02:49

يقطعو القلب والله000
    شوفوا الرسايل ونوعيتها الي توصل للمشرفين ....

الرسالة الأولى :السلام عليكم ...

ازيك مشرفنا .. اقولك استاذنك اخويا أنا اضفت موضوع بس ما اعرف شكله نزل ثلاث مرات بالغلط أحذف أي واحد فيهم .. اللي يعجبك أنت بس شاور واحذف ..

الرسالة الثانية :

هلا مشرفنا ..... اقولك شووف في عضو قاعدلي كل موضوع يرد علي ويهينني قدام الأعضاء ...صدقنى لو مامسكتش ها اعمل حاجة عمره ما حصلت ... واقلبلكم المنتدى .. وقد اعذر من انذر ...

الرسالة الثالثة :

ياااأبو الشبااااااااااااب ألحقني ... كل ما أدخل المنتدى يطلعني بره ... ومش راضي يدخلني اية الحكاية هو الدخول بفلوس ...

الرسالة الرابعة :

هاااي مشرفنا ... ممكن لو سمحت تعدل اسمي من الحلوة الى ملكة جمال المنتديات <<<<<<<< مصدقه نفسهاا

الرسالة الخامسة:

كيفك عمري ...ان شالله مبسوط .. الصراحة شخصيتك عاجبتني وليك هيببة في المنتدى بس ياريت يعني اذا نزلت موضوع اتثبت لي اياه ترى انا زعلانة محدش يثبت لي مواضيعي

الرسالة السادسة :

اخويا ااقولك شووف مش ها سلم عليك ولا حاجة انت أصلاُ ماتستاهلش كل ما انزل موضوع تحذفه لي .. عجيب والله ... ياخي مافيهاش حاجة لو الواحد يضحك شوية نهزر

الرسالة السابعة :

مساء الله بالخير سوبر ستار المنتدى ...

اخويا الصراحة انا مكسوف منك وعايزة أطلب طلب بسيط ... يعني انا عايزة اتعرف كيف المشرف يتعامل مع المواضيع وكيف الطريقة يعني بالعربي الفصيح ابغا الباسوورد بتاع نك نيمك لو ا تكرمت ... هع هع هع

الرسالة الثامنة :

تعرف انك زودتها ... شايف نفسك على اية وكل مانكلمك ما تكلفش نفسك تبص لينا ترى الاشراف مش يعني بقيت ملك ... ..ال مشرف ال ... انت أصلاً موظف عندنا لازم تسعى لراحتنا <<<<<<< ههههههههههههههههههه

الرسالة التاسعة:

حبيب قلبى... اازيك حبي .. عرفتني أنا فلانة .. واحشني كتيير ... اقلك كلمني عالمسنجر ضروري ... بااااااااااي <<<< طبعا واد مسجل باسم بنت

الرسالة العاشرة:

من المشرف العام

السلام عليكم .. اخواني المشرفين
    الاحظ كثرة الشكاوي من الأعضاء وكثرة المشاكل أرجوا تهدئة الأمور بأسرع وقت .. وان تفعلو أي شي لمصلحة المنتدى ... وشكرا ....

بعدها طلب استقالته فورا وريح راسو ...
    وبعد يومين جاه طلب اشراف في منتدى ثاني ...
    قال ... لو يعطوني راتب 1000000 في الشهر ماراح اوافق

ههههههههههههههههههههههههه

أحب أقول إن الراسايل دي طبعاً مش عندنا ان شالله يوميات مشرفينا بالمنتدى دة كلها هنا وسعادة وتعاون

من قبل الاعضاء
    bosa
    bosa
    مشرفه

انثى

توقيت غرينتش - 4س رد: ..:: يــومــيــات مــشــرف ::..

مُساهمة من طرف bosa 2007-12-11, 09:06

حلو الموضوع ريناد
    بس الحمد لله احنا مش عندنا مشرفين
    يشدو ف شعرهم زيو كدة
    تحياتى

الوقت/التاريخ الآن هو 2024-05-10, 04:32